RK blog

日々のこと

英語勉強のために

こんにちわきょうは英語勉強のために英語で昨日の出来事を言いたいと思います

下に翻訳あります

hi i am rk.

yesterday was fantasic day i will teach you

what happen.

First when i woke up it was stil early so there was many time to do video games.

and our breakfast was so yummy it was riceball. After eating breakfast, i cleaned up my room i took many time but i was refreshing because my room was clean.

before i eat lunch i watch movie of doraemon it was so fun.

The lunch was also yummy  fish ,vegitable and rice i become full.

in 1pm ther is summer problem  in cis so i did that(learning english) after that i do my homework and i have programing class so i finish level 6  and i read a book  1hour

after that i ate dinner it was yummy there was so many meat and before i sleep i read japanese book and sleep

it was fantasic day

日本語

こんにちわrkです

昨日は、すごくいい日だったので教えたいと思います

起きたときはまだ早かったのでゲームをいっぱいできました。

そしてあさごはんがすごくおいしかったのですおにぎりを食べました

食べた後に自分の部屋をかたずけましたいっぱいじかんかかったけど、

部屋がきれいになってスッキリしました。

ひるごはんをたべるまえにはちょっと時間あったのでドラえもんの映画みました

昼ごはんお美味しかったです魚の野菜とごはんを食べました。

cis(学校))にサマープログラムがあったのでそれをやりました(英語を学ぶ)

その後に宿題をやりましたプログラミングクラスがあったのでmission6をやりました

よるごはんもすごくおいしかったですお肉がいっぱいありました。

最後寝る前に本を読みました。

すごくいい日でした